Kody promocyjne w zakładach bukmacherskich

Bukmacherzy mają do zaproponowania wiele bonusów. Część z nich jest stale w ofercie zakładów, część możemy nazwać okolicznościowymi. Są jednak i kody promocyjne, z którymi możemy się spotkać w obu przypadkach.

Oferta bukmacherska jak wachlarz

Wielokrotnie pisaliśmy, że im więcej zakłady bukmacherskie mają swoim graczom do zaoferowania, tym lepiej.

Nie chodzi o samą liczbę bonusów, ale o ich różnorodność rozumianą dwojako. Po pierwsze, chodzi o wiele rodzajów bonusów, które mogą otrzymać bukmacherscy gracze. Po drugie, chodzi o to by zaspokajać oczekiwania różnych grup bukmacherskich. Dlatego idealnym połączeniem jest oferta bonusowa skierowana do wszystkich graczy, jak i do poszczególnych grup, np. miłośników piłki nożnej, pasjonatów esportu itd. Podobnie rzecz ma się z kodami bonusowymi, które każdy szanujący się legalny bukmacher w swojej ofercie posiada. I w tym przypadku mamy do czynienia z kilkoma ich rodzajami.

Stałe kody promocyjne

Pierwszy podział dotyczy czasu ich dostępności. Bardzo popularne są stałe kody promocyjne. Najczęściej powiązane są one z bonusem powitalnym. Są to najczęściej określone kwoty na start. Sumy te nie są zbyt wielkie, ale łączą się z bonusami na start. I mają bardzo podobne zasady obowiązywania. Zazwyczaj, aby otrzymać ów bonus należy podczas rejestracji w zakładach bukmacherskich wpisać określone hasło. I jest to jedyne zadanie do wykonania, najczęściej nie ma innych wymagań. Trzeba przyznać, że jest to ciekawa i dobra opcja dla nowych, początkujących graczy. Co ciekawe, najlepsze zakłady bukmacherskie mają owe „pewne bonusy” przy rejestracji, ale także, gdy skorzystamy z innej  – niż standardowa – oferty. U niektórych bukmacherów takie produkty, jak obstawianie gier karcianych, esportu, czy sportów wirtualnych powiązane jest ze specjalnie dedykowanymi bonusami na start.

Promocje i bonusy na specjalną okazję

Drugą grupą kodów promocyjnych stanowią te, które nie są na stałe w ofercie, ale pojawią się w określonym czasie. Okres ten powiązany jest np. ze specjalnym czasem w danym sporcie, z ważnym i wyjątkowym wydarzeniem sportowym. Zakłady bukmacherskie mają także w swojej puli kody promocyjne, których używa się od czasu do czasu. Nie są one powiązane z żadnym wydarzeniem, mają na celu zachęcić graczy do aktywnego uczestnictwa w konkretnym momencie. Zasady skorzystania z takiego kodu promocyjnego u bukmachera są takie same, jak w przypadku standardowych, stałych bonusów, np. przy rejestracji.

Afilianci też mają kody bonusowe

W branży bukmacherskiej dobrze rozwinięta jest gałąź afiliancka. Stron internetowych współpracujących z poszczególnymi lub wszystkimi bukmacherami jest naprawdę sporo. Afiliant to ten, który z definicji dysponuje ruchem internetowym i jest wynagradzany za każdego klienta, którego skieruje do danych zakładów bukmacherskich. Jednym z atutów afiliantów są specjalne kody bonusowe, którymi oni dysponują i w ten sposób kierują klientów do danego bukmachera. Owe kody działają podobnie, jak wszelkie bonusy powitalne.

Sprawdź kody promocyjne w STS i LVbet!